(ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogams)
Trukmė: 40 akad. val. (30 akad. val. – auditorinis darbas, 10 akad. val. – savarankiškas darbas)
Tikslinė grupė: Ikimokyklinio ir pradinio ugdymo pedagogai, ketinantys dirbti pagal priešmokyklinio ugdymo programą
Programos anotacija: LT ir ES teisiniai dokumentai, reglamentuojantys priešmokyklinį ugdymą. Psichosocialinė, kognityvinė priešmokyklinio amžiaus vaikų raida. Vaiko pažinimas (individualių ir specialiųjų vaiko poreikių pažinimas). Priešmokyklinio ugdymo individualizavimas. Esminiai Priešmokyklinio ugdymo bendrosios programos aspektai. Ikimokyklinio, priešmokyklinio ir pradinio ugdymo dermė. Priešmokyklinio ugdymo(si) priemonės ir jų panaudojimo galimybės. Priešmokyklinio amžiaus vaikų socialinės, sveikatos, pažinimo, komunikavimo ir meninės kompetencijos ugdymas. Priešmokyklinio ugdymo grupės veiklos planavimas ir organizavimas. Priešmokyklinio amžiaus vaikų bendrųjų kompetencijų (mokėjimo mokytis, kūrybiškumo, verslumo integruotas ugdymas(is)) ugdymas. Ugdymo proceso dalyvių sąveika, užtikrinanti atsakingą požiūrį į vaiką, jo ugdymą(si) ir veiksmingą švietimo pagalbos teikimą. Savarankiško darbo užduotys. Ugdymo ir ugdymosi aplinkų kūrimas. Priešmokyklinio amžiaus vaiko pasiekimų ir pažangos vertinimas, brandumas mokyklai. Priešmokyklinio amžiaus vaikų ugdymo(si) būdai ir metodai.
Kaina vienam dalyviui: 120 €
Vyks susidarius grupei